Fritz 1

Ludzie. Człowiek. Kobieta i mężczyzna. Wszyscy są tacy prości. Prości do manipulowania. Widzicie, my, Koty, bez problemu radzimy sobie z tymi dużymi istotami. Po prostu tak łatwo dają się wykorzystywać, że jak to zauważyliśmy, to robimy to niemalże non-stop. Zaczęło się podobno w starożytnym Egipcie, gdzie to moi przodkowie byli słusznie otaczani szczególną czcią. Niestety, ludzki umysł od tamtych czasów rozwinął się, ale my też się rozwijamy.

Postanowiłem dzisiaj spocząć na laurach. Koniec z łapaniem głupich myszy, koniec z podmiejskim życiem. Ja zasługuję na lepsze traktowanie. Siedziałem, więc po prostu w parku, aż nie zjawił się jakiś głupek idący na zakupy poreklamowe i mnie przygarnął. Teraz mam darmowe bezstresowe i gwarantowane żywienie i całkiem niezłą bazę wypadową. Bez problemu sprzedałem mu swoje imię, a Fritz na mnie mówią.

Dla Kota jednak, spoczywanie na laurach wcale nie musi oznaczać siedzenia na miejscu i tyciu, jak ten człowiek. Dla mnie to oznacza rozpoczęcie nowej działalności.

Skomentuj

